Ο κλασικός μαλάκας που σου κολλάει από πίσω λες και θέλει να σου ακουμπήσει τον προφυλακτήρα να δει αν κάνει κλατς σε επαφή με τον δικό του. Οι περισσότεροι με το μυαλό γιδοτύρι από αυτούς το κάνουν ως επίδειξη ικανοτήτων στην οδήγηση. Άλλες φορές το κάνουν για να σε τρομάξουν και να σε πανικοβάλλουν έτσι για χαβαλέ. Τόσο τυρί μες το μυαλό υπάρχει. Τι είπες μαλάκα ; Βιάζεσαι και σε καθυστερώ ; Στον πούτσο μου. Αν θες πέρασε με με ασφάλεια όπως ορίζει ο ΚΟΚ. Αν πάλι θες να κλείσεις τάφο με θέα το μουνί της μάνας σου κάνε την αγορά και την εξόφληση μόνος σου χωρίς παράπλευρες απώλειες. Στο διάλο και κάρφωμα σε κολόνα με οχτώ τούμπες. Αλλά να ξέρεις επειδή ορισμένα υδροκέφαλα από εσάς το αγνοούν. Αν είμαι καλά δεμένος με την ζωνούλα μου και φρενάρω απότομα και με ακουμπήσεις ΜΕ ΠΛΕΡΩΝΕΙΣ. Και άντε εξήγα εσύ στον μπάτσο πως το έκανα επίτηδες και πως δεν πρόλαβες. Ασφαλή απόσταση κράταγες ; Δεν κράταγες. Είχες το νου σου να το παίξεις Σουμάχερ πίσω από τον Κούμπιτσα. Πάρε τα αρχίδια μου τώρα.
Καταλαβαίνω πως δεν είσαι από εδώ και ψάχνεις να βρεις κάτι. Καταλαβαίνω επίσης πως ίσως και να έχεις χαθεί. Υπάρχουν τα αλάρμ σε αυτή την περίπτωση. Πατάς το κουμπάκι κάνεις όσο πιο δεξιά γίνεται και ψάχνεις στον χάρτη ή σε κάποιο σημείο του εγκεφάλου σου το μέρος που θέλεις να πας. Μπορείς να ρωτήσεις επίσης κάποιον διερχόμενο. Το να πηγαίνεις όμως πιο αργά και από ιπποπόταμο σε αιφνιδιασμό και να σταματάς κάθε τρεις και λίγο στην μέση του δρόμου να τσεκάρεις αν το σπιτάκι στα αριστερά είναι της θείας Ευτέρπης που σε έχει καλέσει να περιδρομιάσεις σπιτικό φαγητό δεν είναι λύση. Και ας πέσει φωτιά να με κάψει και έχω άδικο για αυτούς τους χαμένους στην οδήγηση. Για τους άλλους που ξέρουν που βρίσκονται, ξέρουν τι είναι αυτό που κοιτάνε αλλά παρόλα αυτά σταματάνε και δείχνουν στα υπόλοιπα καθυστερημένα που είναι μέσα στο αυτοκίνητο τι είναι αυτό κάνοντας ιστορική αναδρομή στο παρελθόν (δεν ξέρω τι λένε αλλά φαντάζομαι βλέποντας χειρονομίες ερχόμενος από πίσω) έχω δίκιο ρε πούστη μου. Ο δρόμος είναι για τους οδηγούς. Όχι για τους ξεναγούς.
Ρε παππού, ρε παππού, ρε παππού ; Κοντεύεις να κλείσεις τα χρόνια του Μαθουσάλα. Αυτό σημαίνει πολλά για τον οργανισμό σου και τις λειτουργίες του. Δεν είσαι όπως ήσουν πριν και δεν θα είσαι ποτέ πάλι το ίδιος. Έχει φροντίσει ο καλός θεούλης για αυτό και για σένα και για όλους μας. Ναι καλά κατάλαβες. Δεν έχεις πλέον αντανακλαστικά. Δεν έχεις πλέον όραση. Δεν έχεις πλέον ακοή. Δεν έχεις πλέον την αίσθηση τι γίνεται γύρω σου. Γιατί θέλεις να πάρεις και άλλους μαζί σου καλέ μου άνθρωπε. Είμαι σίγουρος πως δεν το κάνεις επίτηδες. Απλά υπερεκτιμάς τις δυνατότητες σου παραπάνω όσο θα έπρεπε. Είναι μάλλον το μόνο που λειτουργεί ακόμα καλά αντί να πεθάνει και αυτό με τα υπόλοιπα. Οπότε το εύλογο ερώτημα είναι τι την θες την οδήγηση σε αυτήν την ηλικία. Έχεις βάλει σκοπό να γίνεις serial killer σε αυτή την ηλικία ; Σε ρωτάω παππού απάντησε μου. Και για άλλη μια φορά ας πέσει φωτιά και ας με κάψει που αναφέρομαι έτσι στα τιμημένα γηρατειά που οδηγάνε ακόμα ανάμεσα μας. Ας οδηγάνε αυτοκίνητα και ας σκοτώνουν άλλους αφού καταφέρνουν και επιβιώνουν οι ίδιοι. Τα ποδήλατα γαμώ το φελέκι μου τι τα καβαλάτε ; Εδώ δεν μπορείτε να κρατήσετε ισορροπία στις παντόφλες ρε ραμολιμέντα θα κρατήσετε σε 2 ρόδες ; Και θα οδηγήσετε ευθεία χωρίς να εμποδίσετε την υπόλοιπη κυκλοφορία ; Δεν γίνεται λέμε. Μου έχει τύχει παππούς καβάλα σε ποδήλατο να προσπαθεί να οδηγήσει σε μονόδρομο και εγώ ο μαλάκας από πίσω. Πως να τον προσπεράσεις αυτόν ; Από τα ζιγκ ζαγκ που έκανε ζαλίστηκα εγώ και ο Πλούταρχος που άκουγα στο ραδιόφωνο. Και να ξέρεις παππού στο λέω με το χέρι στην καρδιά. Αν πέσεις από το ποδήλατο (χτύπα ξύλο) και με 3,2 χιλιόμετρα την ώρα να πηγαίνεις ίσως μείνεις εκεί που πέσεις για πάντα. Ξερός. Φυσιολογικό δεν είναι στην κατάσταση που είσαι ; Οπότε μην αναζητάς τον Χάρο εκεί που δεν βρίσκεται. Ας τον να σε βρει αυτός όταν πρέπει.
Δεν έχω κάτι με τις γυναίκες οδηγούς. Γνωρίζω πολλές που οδηγάνε άψογα και καλύτερα από πολλούς drivers με αρχίδια. Εκείνο που έχω παρατηρήσει και θέλω να το επισημάνω είναι για τις νέες οδηγούς (γυναίκες). Η εμπιστοσύνη και η σιγουριά στις ικανότητες τους είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο θα έπρεπε να έχει ένας νέος οδηγός. Και αυτό δεν τις εμποδίζει να πατήσουν το γκάζι (αυτοκίνητο) ή να ανοίξουν το γκάζι (μηχανάκι) περισσότερο από όσο πρέπει. Και καταφέρνουν να γίνονται τρομερά επικίνδυνες. Το ότι πήρες το δίπλωμα με την πρώτη και το ότι σου είπε ο δάσκαλος πως είσαι έτοιμη να βγεις παγανιά στο εθνικό και τοπικό οδικό δίκτυο δεν είναι συμβόλαιο με την αθανασία. Και σε στιγμές πανικού - ατυχήματος αν είσαι νέα οδηγός όχι απλώς δεν θα προλάβεις να αντιδράσεις δεν θα προλάβεις ούτε τον Χριστό φαντάρο να δεις. Και κλασικά μετά το ατύχημα θα κάνεις να πιάσεις τιμόνι για 2-3 χρόνια καθώς θα το πάρεις με φόβο.
Καταλαβαίνω πως δεν είσαι από εδώ και ψάχνεις να βρεις κάτι. Καταλαβαίνω επίσης πως ίσως και να έχεις χαθεί. Υπάρχουν τα αλάρμ σε αυτή την περίπτωση. Πατάς το κουμπάκι κάνεις όσο πιο δεξιά γίνεται και ψάχνεις στον χάρτη ή σε κάποιο σημείο του εγκεφάλου σου το μέρος που θέλεις να πας. Μπορείς να ρωτήσεις επίσης κάποιον διερχόμενο. Το να πηγαίνεις όμως πιο αργά και από ιπποπόταμο σε αιφνιδιασμό και να σταματάς κάθε τρεις και λίγο στην μέση του δρόμου να τσεκάρεις αν το σπιτάκι στα αριστερά είναι της θείας Ευτέρπης που σε έχει καλέσει να περιδρομιάσεις σπιτικό φαγητό δεν είναι λύση. Και ας πέσει φωτιά να με κάψει και έχω άδικο για αυτούς τους χαμένους στην οδήγηση. Για τους άλλους που ξέρουν που βρίσκονται, ξέρουν τι είναι αυτό που κοιτάνε αλλά παρόλα αυτά σταματάνε και δείχνουν στα υπόλοιπα καθυστερημένα που είναι μέσα στο αυτοκίνητο τι είναι αυτό κάνοντας ιστορική αναδρομή στο παρελθόν (δεν ξέρω τι λένε αλλά φαντάζομαι βλέποντας χειρονομίες ερχόμενος από πίσω) έχω δίκιο ρε πούστη μου. Ο δρόμος είναι για τους οδηγούς. Όχι για τους ξεναγούς.
Ρε παππού, ρε παππού, ρε παππού ; Κοντεύεις να κλείσεις τα χρόνια του Μαθουσάλα. Αυτό σημαίνει πολλά για τον οργανισμό σου και τις λειτουργίες του. Δεν είσαι όπως ήσουν πριν και δεν θα είσαι ποτέ πάλι το ίδιος. Έχει φροντίσει ο καλός θεούλης για αυτό και για σένα και για όλους μας. Ναι καλά κατάλαβες. Δεν έχεις πλέον αντανακλαστικά. Δεν έχεις πλέον όραση. Δεν έχεις πλέον ακοή. Δεν έχεις πλέον την αίσθηση τι γίνεται γύρω σου. Γιατί θέλεις να πάρεις και άλλους μαζί σου καλέ μου άνθρωπε. Είμαι σίγουρος πως δεν το κάνεις επίτηδες. Απλά υπερεκτιμάς τις δυνατότητες σου παραπάνω όσο θα έπρεπε. Είναι μάλλον το μόνο που λειτουργεί ακόμα καλά αντί να πεθάνει και αυτό με τα υπόλοιπα. Οπότε το εύλογο ερώτημα είναι τι την θες την οδήγηση σε αυτήν την ηλικία. Έχεις βάλει σκοπό να γίνεις serial killer σε αυτή την ηλικία ; Σε ρωτάω παππού απάντησε μου. Και για άλλη μια φορά ας πέσει φωτιά και ας με κάψει που αναφέρομαι έτσι στα τιμημένα γηρατειά που οδηγάνε ακόμα ανάμεσα μας. Ας οδηγάνε αυτοκίνητα και ας σκοτώνουν άλλους αφού καταφέρνουν και επιβιώνουν οι ίδιοι. Τα ποδήλατα γαμώ το φελέκι μου τι τα καβαλάτε ; Εδώ δεν μπορείτε να κρατήσετε ισορροπία στις παντόφλες ρε ραμολιμέντα θα κρατήσετε σε 2 ρόδες ; Και θα οδηγήσετε ευθεία χωρίς να εμποδίσετε την υπόλοιπη κυκλοφορία ; Δεν γίνεται λέμε. Μου έχει τύχει παππούς καβάλα σε ποδήλατο να προσπαθεί να οδηγήσει σε μονόδρομο και εγώ ο μαλάκας από πίσω. Πως να τον προσπεράσεις αυτόν ; Από τα ζιγκ ζαγκ που έκανε ζαλίστηκα εγώ και ο Πλούταρχος που άκουγα στο ραδιόφωνο. Και να ξέρεις παππού στο λέω με το χέρι στην καρδιά. Αν πέσεις από το ποδήλατο (χτύπα ξύλο) και με 3,2 χιλιόμετρα την ώρα να πηγαίνεις ίσως μείνεις εκεί που πέσεις για πάντα. Ξερός. Φυσιολογικό δεν είναι στην κατάσταση που είσαι ; Οπότε μην αναζητάς τον Χάρο εκεί που δεν βρίσκεται. Ας τον να σε βρει αυτός όταν πρέπει.
Δεν έχω κάτι με τις γυναίκες οδηγούς. Γνωρίζω πολλές που οδηγάνε άψογα και καλύτερα από πολλούς drivers με αρχίδια. Εκείνο που έχω παρατηρήσει και θέλω να το επισημάνω είναι για τις νέες οδηγούς (γυναίκες). Η εμπιστοσύνη και η σιγουριά στις ικανότητες τους είναι πολύ μεγαλύτερη από όσο θα έπρεπε να έχει ένας νέος οδηγός. Και αυτό δεν τις εμποδίζει να πατήσουν το γκάζι (αυτοκίνητο) ή να ανοίξουν το γκάζι (μηχανάκι) περισσότερο από όσο πρέπει. Και καταφέρνουν να γίνονται τρομερά επικίνδυνες. Το ότι πήρες το δίπλωμα με την πρώτη και το ότι σου είπε ο δάσκαλος πως είσαι έτοιμη να βγεις παγανιά στο εθνικό και τοπικό οδικό δίκτυο δεν είναι συμβόλαιο με την αθανασία. Και σε στιγμές πανικού - ατυχήματος αν είσαι νέα οδηγός όχι απλώς δεν θα προλάβεις να αντιδράσεις δεν θα προλάβεις ούτε τον Χριστό φαντάρο να δεις. Και κλασικά μετά το ατύχημα θα κάνεις να πιάσεις τιμόνι για 2-3 χρόνια καθώς θα το πάρεις με φόβο.
http://www.youtube.com/watch?v=Whl6SPr0k2Q
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχω να πω τίποτα λιγότερο, τίποτα περισσότερο...
χαχαχαχαχαχα Αυτό το βίντεο ΠΡΕΠΕΙ να προβάλλεται κάθε φορά που πάει γυναίκα σε σχολή οδηγών!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα με ενοχλούν περισσότερο οι μαλάκες της δεύτερης κατηγορίας, αυτοί που πάνε πολύ αργά! θέλω να πάρω έναν εκσκαφέα και να τους κυνηγάω απο πίσω τους καργίοληδες, να τους σηκώνω στον αέρα με τη δαγκάνα, και αν τους πετάω στη θάλασσα!! μουχαχαχα
Ναι,πράγματι...Έτσι ακριβώς έχουν οι φάσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια τους άλλους τους μαλάκες που περνάνε με κόκκινο; Καθημερινά στην Ακαδημίας το ίδιο σκηνικό. Πράσινο για τους πεζούς, οι πεζοί στη μέση του δρόμου φυσικά και 2 μαλάκες εν δυνάμει δολοφόνοι, περνάνε πε κόκκινο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΜΑΛΑΚΑ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ BOWLING ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΖΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΙΝΕΣ, ΓΑΜΩ ΤΗ ΜΑΝΑ ΣΟΥ!
Χώσε. Είμαστε μαζί σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστός... Και ξέχασες και την άλλη οδηγική απόλαυση: ελληνικός αυτοκινητόδρομος - ανάποδη στροφή/λακκούβα - έργα τα τελευταία 80 χρόνια...!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. - Τέλεια δήλωση ξανθιάς υπέροχης ύπαρξης σε περιοδικό για την οδήγηση: "Λατρεύω την ταχύτητα αλλά μισώ το παρκάρισμα!". Θεός Φυλάξοι!!! Μπάι-μπάι!