Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

Περί-οργής

Vogafone
Είμαι ένας γαμημένος βιτζιόζος που προφανώς γουστάρω να με ταλαιπωρούν. Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Είμαι συνδρομητής στην συγκεκριμένη εταιρία δεν θυμάμαι και εγώ πόσα χρόνια 10....12... μπορεί και 14 ! Αυτοί γενικά στα αρχίδια τους για τους από καιρό σταθερούς πελάτες τους. Κοιτάνε μόνο πως θα κάνουν καινούργιους ή μάλλον πως θα κλέψουν άλλους από τις ανταγωνιστικές εταιρίες. Ο λογαριασμός μου (συμβόλαιο εδώ και πολλά χρόνια) πληρώνετε 10-15 μέρες νωρίτερα. Δεν λέω πως πληρώνω πολλά (35-40 ευρά) αλλά τα μουνιά τα παίρνουν κανονικά. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ΚΑΘΥΣΤΕΡΉΣΕΙ ΤΗΝ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ. ΠΟΤΕ ! Δηλαδή δεν με έχουν πάρει ποτέ τηλέφωνο να μου κάνουν πριξαρχίδι όπως κάνουν συνήθως σε αυτούς που καθυστερούν. Η μεγαλύτερη επιδότηση συσκευής που έχω πάρει είναι της τάξης των 145 ευρώ για συμβόλαιο 2 χρόνια κλειστό όπως ο Ομπράντοβιτς στην Φενέρ. Και επίσης δεν λαμβάνω αναλυτικό λογαριασμό γιατί τους έπιασε τους μαλάκες το οικολογικό τους και χαλάνε λέει χαρτί και τα δέντρα λιγοστεύουν και πούτσες πράσινες με λιλά κονδυλώματα. Δεν γαμιέται λες εδώ. Σωστό είναι ας το εφαρμόσω και εγώ και ας δώσω μάχη να σωθεί ο πλανήτης. 
Έτσι λοιπόν την τελευταία φορά που πήρα την εξωπραγματική επιδότηση των 145 ευρώ και μου δώσανε μια συσκευή Gamsung mini-pocket, η οποία αποδείχτηκε εντελώς για τον πούτσο αποφάσισα πως πρέπει να την αντικαταστήσω με μια πιο καλή 6 μήνες προτού λήξει το δίχρονο συμβόλαιο μου. Πάω σαν καλός και ευγενικός άνθρωπος σε ένα κατάστημα κόκκινο. Τους λέω : 
-Αγαπητοί μου σε λίγους μήνες λήγει το συμβόλαιο μου και έχω σκοπό να το ανανεώσω για άλλα 2 χρόνια. Θα μπορούσατε σας παρακαλώ πολύ να μου δώσετε μια επιδοτησούλα κοντά στα 200 ευρώ να πάρω μια συσκευούλα που να είναι βιώσιμη για 2 χρόνια. 

Μπαίνει ο μπαγλαμάς ή μπαγλαμού στον υπολογιστή κάνει 10 κλικ και μου λέει.

-Κύριε το συμβόλαιο σας δεν έχει λήξει ακόμα. Για να κάνουμε συμφωνία πρέπει να λήξει πρώτα και μετά. Εκτός και αν σας το ξεκλειδώσουν από τα κεντρικά της εταιρίας πράμα που σημαίνει πως πρέπει να τηλεφωνήσετε εσείς στα κεντρικά και να το ζητήσετε.

ΟΚΕΙ λέω θα τους πάρω να τους παρακαλέσω. Και την ίδια μέρα κάνω το τηλεφώνημα. Μιλάω με μια αρχίδο και μου ξεκαθαρίζει πως αυτό δεν γίνεται και πως πρέπει να περιμένω να λήξει το συμβόλαιο και μπλα μπλα μπλα. Οκ γαμιόλα λέω από μέσα μου γιατί οι κλήσεις αυτές ηχογραφούνται και το κλείνω. Κάπου εκεί προφανώς η τύχη μου ήταν ακόμα στα καλά της και την επόμενη μέρα μου τηλεφωνούν από την Kosmokte. Μου κάνουν μια για τον πούτσο προσφορά συμβολαίου λίγο χειρότερη από αυτήν που είχα ήδη αλλά δέχομαι και μόνο για να την βγω άσχημα στους αρχίδες που πληρώνω τόσα χρόνια. Και ναι λοιπόν αφού οι κλέφτες δέχονται το αίτημα φορητότητας με παίρνουν τηλέφωνο και με ρωτάνε:

-Γιατί κύριε Περίνιο αλλάζετε ποιο το πρόβλημα σας ; Γιατί δεν είστε ευχαριστημένοι με τις υπηρεσίες μας ; Γιατί μας το κάνατε αυτό ; Γιατί μετά από τόσα χρόνια φεύγετε και μας αφήνετε ; Γιατί; Γιατί ; Γιατί ; 

Κάπου εκεί αρχίζει να με πιάνει παραζάλη. 

-Ρε κοπελιά της λέω πλάκα με κάνεις ; Σας είχα πάρει πριν 2 μέρες τηλέφωνο και σας ζήτησα το και το. Και μου είπατε άντε γαμήσου ρε μαλάκα αρχιδόπουστα, τα παπα΄ρια μας θα πάρεις. Τι να έκανα ; 

-Κύριε Περίνιο σας παρακαλούμε πολύ πείτε μας τι προσφορά σας κάνανε στην άλλη εταιρεία και εμείς θα σας κάνουνε ανάλογη και καλύτερη.

Με τα πολλά λοιπόν μου κάνανε το ίδιο συμβόλαιο και 200 ευρώ επιδότηση και να πάω όποτε θέλω σε ένα κατάστημα να πάρω την συσκευή που θέλω. 
Αφού πάω σε ένα κατάστημα οι πωλητές εκεί μου πρίξανε τον πούτσο να πάρω για συσκευή την καταπληκτική  8000G Vogafone !!!. Είναι η τιτανοτελειώτερη από όλες στην κατηγορία της. Δεν υπάρχει καλύτερη από την σούπερ γαμάουα συσκευάρα μας μου βγάζουμε εμείς και θα μείνετε υπερικανοποιημένος !!! 

-Ντάξη ρε παιδιά λέω. Θα την πάρω φαίνεται πολύ καλή συσκευή. Μπορείτε να μου την φέρετε ; 
-Δυστυχώς δεν υπάρχει αυτήν την στιγμή. Θα την έχουμε στην επόμενη παραλαβή του καταστήματος μας σε 2 ημέρες. Αν όχι 2 μέρες σίγουρα την τρίτη ημέρα. 

Ε λοιπόν από τότε (ήταν αρχές Μεγάλης Εβδομάδας) περιμένω ακόμα την συσκευή να έρθει στην επόμενη παραλαβή που θα κάνει το κατάστημα. Δηλαδή με πάνε από μέρα σε μέρα. Φαντάσου δηλαδή να μην ήταν και  Vogafone η συσκευή. Η δικαιολογία είναι βεβαίως πως έχει γίνει ανάρπαστη και έχει εξαντληθεί. Το καταλαβαίνω απόλυτα. ΠΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΡΕ ΞΟΑΝΑ ΠΩΣ ΘΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΗ ΣΥΣΚΕΥΗ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΑ ΓΑΜΩ ΑΦΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΥΣΚΕΥΗ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΧΕΙ ΚΛΑΤΑΡΕΙ.

Και κάπως έτσι θα φερθώ και εγώ τώρα που πλησιάζει η ημερομηνία να τους εξοφλήσω τον λογαριασμό μου. Από μέρα σε μέρα θα τους λεώ. 
Αν πάρω λεφτά την Πέμπτη θα σας πληρώσω. Διαφορετικά από εβδομάδα και βλέπουμε. Είναι ανάρπαστα αυτά τα γαμημένα τα χρήματα ρε παιδιά. Μόλις βάζεις στο χέρι λίγα εξαφανίζονται ως δια μαγείας. Τι να κάνω ; 

Μπορεί σε ορισμένους να φανώ λίγο υπερβολικός και ίσως να είναι αλήθεια. Αλλά έχω γίνει υπερβολικός τις τελευταίες ημέρες και ο συνδυασμός διαφόρων τέτοιων καταστάσεων με έχει εξοργίσει. Τα έχω βάλει επίσης με τον μΟΤΕ γενικότερα και τα router που έρχονται από το Τόκυο, τα έχω βάλει με τον καιρό που ξεκωλιάστηκε στα τέλη του Απρίλη και μου έκαψε σκληρούς τροφοδοτικό και router. Γενικά ο Δίας γαμήθηκε και πάλι. Και έχω νεύρα.        

22 σχόλια:

  1. Καλά τα λες... Αλλά δεν παίρνουν τηλέφωνο να σε πρήζουν όταν δεν πληρώνεις. Σου στέλνουν ένα ξερό μήνυμα και σου κλειδώνουν τον λογαριασμό! Οπότε την έκατσες...

    Πάντως αντίστοιχη στιχομυθία είχα και εγώ αλλά με αναποδα τις εταιρείες. Πήγα στη δική μου και ζήτησα μια μικρή εκπτωσούλα και μου δώσανε το τρίτο το μακρύτερο. Μετά πήγα στην κόκκινη εταιρεία και μετά με πήρανε τηλέφωνο από τη δική μου και μου προτείνανε μια εκπτωσάρα που ούτε την είχα φανταστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που κάνουν πολύ καλά και πάντα μα πάντα στην ώρα τους είναι η αποστολή των λογαρισμών και τα τηλέφωνα υπενθύμισης.
      Ο μόνος τρόπος που καταλαβαίνουν είναι αυτός των απειλών

      Διαγραφή
  2. Τύριον, γερά και γάμα τα μουνιά. Κι άμα σε χέσει η Vodaphone, γράψου στην Hodorphone. Εξακόσια Hodor δωρεάν το μήνα προς όλα τα δίκτυα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποτε τους πεις ότι θα αλλάξεις εταιρία, πάει τελείωσε, θα σου φέρουν και γκομενάκι της εταιρίας να σου κάνει τσιμπούκια να μη φύγεις.
    όσο για τη συσκευή, ρε μαλάκα τόσα χρόνια δεν έχεις μάθει ότι το μεθαύριο σημαίνει του χρόνου; Το μόνο που δεν ξεχνάνε ποτέ είναι να στέλνουν λογαριασμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε είμαι μαλάκας και καλός άνθρωπος. Ευκολόπιστος. Γάμα τα !

      Διαγραφή
  4. ρε μαλάκες.....μηπως να καταργησουμε τα κινητά και να πάρουμε πάλι σταθερά. Κι άμα θέμε ντε και καλά να μας βρούνε ξέρωγω, να έχουμε αυτά τα "μπίπερ" που έχουν οι Αμερικάνοι, που τους λέει ποιος τους έκανε κληση και τον παίρνουν μετά. Επίσης υπάρχει και το φβ και το σκυπε για να τα λέμε. Δεν είναι ανάγκη να κυκλοφορούμε συνέχει με τη γκουμούτσα ραδιοκυμάτων στην τσέπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμπρός πίσω δηλαδή όπως έλεγε και ο Πόπωτας στο Καφέ της Χαράς.

      Διαγραφή
  5. Α,δηλαδή οι μαλάκες της Vodafone είναι χειρότεροι απ' τους μαλάκες της Cosmote.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αναλόγως που πέσεις. Υπάρχουν μαλάκες στην Βογκαφόνε και μαλάκες στην Πουτσοτέ. Αν και αυτοί ακολουθούν κατά γράμμα την πολιτική που τους έχουν διδάξει. Δεν φταίνε πάντα οι πωλητές και οι τηλεφωνητές. Αλλά αν πέσεις σε αρχίδι...

      Διαγραφή
  6. Στην Μούγκαφον είναι μεγάλα αρχίδια. Είχε η μάνα μου Vodafone. Δεν αντέξαμε και πήγαμε ομαδικώς στην Cosmote. Ok, κι αυτή πουτάνα είναι, αλλά ξέρει τουλάχιστον και μια-δυο στάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελπίζω κι εύχομαι να έχεις κι άλλα νεύρα για να μας τα λες έτσι αναλυτικά.
    Καλό απόγευμα Περικλή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φαντάσου Δάφνη μου δεν έγραψα για όοοολα τα υπόλοιπα που τρέχω τις τελευταίες ημέρες. Άστα
      Καλά να περνάς αγαπητή μου

      Διαγραφή
  8. Αν το πάρεις εντός του 2014 να λες πάλι καλά!!!!
    Με τη φορητότητα πάντως μπορούσες να ζητήσεις πολλά περισσότερα. Την επόμενη μην τους δείξεις έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπρεπε να ζητήσω τρακοσάρα αλλά είμαι καλός μαλάκας

      Διαγραφή
  9. Σκάσε και Βόγκα τώρα...

    (δεν είσαι ο μόνος...κράτα γερά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Και εγω απο τους δικούς σου έχω,αλλά δεν ασχολούμαι με τους λογαριασμούς γιατί ειμαι άνεργος, χωρίς δικό μου εισόδημα,ένας τεμπέλερος που δουλεύει το κόσμο σπουδάζοντας,τουτέστιν δε μπορώ να πω οτι σε καταλαβαίνω...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα φτάσεις και εσύ στα δικά μου και θα καταλάβεις !

      Διαγραφή
    2. Βαριέμαι να καταλάβω!σε χαπάκι δε υπάρχει;

      Διαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις