Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Κακές αντρικές συνήθειες

Τετάρτη πρωί, ώρα 10:45.
Σερφάρω στο ίντερνετ άσκοπα και μηχανικά. Ο αριστερός λοβός του ματιού μου καρφώνετε σε ένα site γυναικείου περιεχομένου. Ξέρετε από αυτά που αναφέρονται σε μόδα, shopping, ομορφιά, σχέσεις, σεξ, ζώδια κτλ. Έκανα αρκετά κλικ και διάβασα αρκετά πικάντικα άρθρα που θα έκαναν και τους συντάκτες του Penthouse να νιώσουν σαν καλόγρια σε sex shop. Ομολογώ πως πολλές από τις συμβουλές είχαν λογική. Και πάνω που πήγα να το παρατήσω γιατί οι ορμές μου άρχιζαν να εκτοξεύονται στο κόκκινο (συμβουλές για καλό στοματικό έρωτα/ τσιμπούκι/πίπα/πεολειχία ή πεολειξία) κοντοστάθηκα σε ένα άρθρο με τίτλο " Τι δείχνουν για εκείνον οι κακές του συνήθειες". Περίμενα να διαβάσω κάτι σχετικά με τον τζόγο, το πολύ πιόμα, το χασίσι, την χειροδικία, την πολυγαμηκότητα, και άλλες τέτοιες κακές ανδρικές συνήθειες. Δυστυχώς το άρθρο με διέψευσε καθώς αναφερόταν σε πολύ απλά πραγματάκια που δυστυχώς για την συντάκτρια του άρθρου κρύβουν κάτι βαθύ σκοτεινό και σατανικό για την προσωπικότητα του άντρα. Και ποιες είναι αυτές οι συνήθειες ; Σας τις αναφέρω παρακάτω μαζί με το σχόλιο του συντάκτη και αμέσως μετά την δικιά μου άποψη

Συμβουλεύεται την μαμά του για ότι τον απασχολεί:
Σχόλιο συντάκτριας
Ένας άντρας που συμβουλεύεται τη μαμά του σε κάθε απόφαση είτε δεν έχει βρει την ταυτότητα του ακόμα, είτε δεν έχει ανεξαρτητοποιηθεί. Η κακιά αυτή συνήθεια δεν θα βοηθήσει να δεθείτε περισσότερο και να κάνετε το δεσμό σας να αντέξει. Δεν θα είναι εκεί όταν τον χρειάζεσαι και δεν θα τρέξει σε σένα όταν το χρειαστεί. Για εκείνον πάνω και πέρα απ' όλα είναι η μαμά του και την δική της έγκριση θα θέλει πάντα.

Αν συμβουλεύομαι την μαμά μου εφόσον ζει και δεν την έχεις πεθάνει ακόμα είναι γιατί απλά είναι μαμά μου και είναι επίσης ένας άνθρωπος που ενδιαφέρετε για εμένα όσο κανένας άλλος στον κόσμο. Όπως και για σένα η δικιά σου. Και καλά το λες "συμβουλεύομαι". Δεν "κάνω" ότι μου πει η μαμά μου. Έχει διαφορά το ένα με το άλλο. Αν εσύ προτιμάς να συμβουλευτείς την παρτόλα φίλη σου ή τον πούστη κολλητό σου είναι δικό σου θέμα. Το αν εγώ επιλέξω να συμβουλευτώ, το ξαναγράφω να το εμπεδώσεις "ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΩ" την μαμά μου θεωρώ πως είναι λογικό και όχι κακιά συνήθεια που με μπερδεύει στο να βρω την ταυτότητα μου. Και φυσικά παίζει και ρόλο το τι τύπου είναι η συμβουλή. Αυτό θέλει μια καλύτερη διευκρίνιση. Αν την συμβουλεύομαι για τα σεξουαλικά μου τότε μου χρειάζεται λοβοτομή. Αν την συμβουλευτώ για το πως πρέπει να καθαρίζω σωστά το σπίτι που συγκατοικούμε, γιατί μας έχει φάει η βρώμα, μιας και εσύ είσαι γυναίκα καριέρας και δεν προλαβαίνεις να κάνεις φασίνα τότε δεν αλλάζει λίγο το θέμα ;

Αφήνει το πιάτο και το ποτήρι του άπλυτο.
Σχόλιο συντάκτριας
Ένας άντρας που αφήνει τα κατσαρολικά του άπλυτα και δεν τον νοιάζει αν θα πιάσουν αράχνες στο νεροχύτη, δείχνει πως δεν δίνει καμία σημασία στα πράγματα που έχουν αξία. Ουσιαστικά δεν ενδιαφέρεται για εσένα (που θα πήξεις να καθαρίσεις), αλλά και γενικά σαν άνθρωπος ούτε οργανωμένος είναι, ούτε καθαρός. Άσε που μια τέτοια συμπεριφορά δείχνει πως γενικά είναι ζαμάν φου και άτσαλος σε όλα του!

Από το πιάτο και το ποτήρι σαν τίτλο φτάσαμε στον νεροχύτη και τα κατσαρολικά. Την τρέλα που έχετε εσείς με το που βάλετε την τελευταία μπουκιά στο στόμα σας να σηκώνεστε σαν να σας τρυπάνε με πυρωμένο σουβλί στον κώλο και να κουβαλάτε τα πιατικά αμέσως στον νεροχύτη δυστυχώς σε εμάς δεν δουλεύει το ίδιο. Θα αράξουμε λίγο να κατέβει το φαΐ κάτω. Θα ρευτούμε, θα καπνίσουμε, μπορεί και να ρίξουμε και ένα δίωρο ύπνο. Και ποτέ δεν θα σου πω "Πλύντα μωρή δούλα". Τα συμπεράσματα πως αδιαφορώ για εσένα είναι της φαντασίας σου. Αν τα έπλενα και τα είχα όλα στην εντέλεια θα σου έμπαιναν ιδέες πως αδερφίζω. Και ναι έχεις δίκιο επειδή δεν πλένω το ποτήρι μου και το κατσαρολάκι μου την στιγμή που θέλεις εσύ να το κάνω είμαι σταρχιδιστής και ζαμαν φου. Επιστημονικό συμπέρασμα.

Αφήνει το καπάκι της λεκάνης ανοιχτό
Σχόλιο συντάκτριας
Γνωστή αιτία καυγά για δεκάδες ζευγάρια. Αποτελεί μια ένδειξη πως ο καλός σου όπως και πολλοί άντρες δεν θέλουν να χάσουν καμιά ίντσα του ανδρισμού τους. Αν το κατέβαζε θα ήταν σαν να αποδεχόταν μια μικρή ήττα για εκείνον και από τέτοια κυριαρχικά ελαττώματα μπορείς να καταλάβεις βαθύτερα προβλήματα στο χαρακτήρα του.

Ναι για αυτό το κάνω. Γιατί αν χάσω μια ίντσα του ανδρισμού μου θα βρεις άλλον με περισσότερες ίντσες ανδρισμού. Είναι απλό. Βα ριέ μαι. Αυτή η μαλακία με το καπάκι πραγματικά το έχετε κάνει λες και είναι ψυχομετρικό τεστ σχιζοφρενικής διαταραχής της προσωπικότητας του άντρα. Ένα απλό κατούρημα είναι.

Δεν σου ανοίγει την πόρτα όταν σε συνοδεύει
Σχόλιο συντάκτριας
Ανάλογα και με τη σχέση που έχετε, η στάση του αυτή δείχνει πως δεν σε σκέφτεται και δεν σε υπολογίζει ή πως απλά δεν είναι ρομαντικός. Εμείς τα κοριτσάκια θέλουμε να νιώθουμε ξεχωριστά, στο πλευρό ενός τέτοιου άντρα που δεν μας προσέχει σβήνουμε αντί να ανάψουμε περισσότερο.

Το να ανοίξεις την πόρτα μόνη σου σημαίνει πως σε γράφω στην καραπουτσακλάρα μου. Αν νιώθεις κοριτσάκι άνοιξε την πόρτα μόνη σου και κάτσε στο baby- cot. Αν νιώθεις γυναίκα πρέπει να σου ανοίξω την πόρτα αρκετές φορές μέχρι να καταλάβεις πως είμαι ρομαντικός. Δυστυχώς δεν μπορώ να το κάνω συνέχεια αυτό γιατί και εσύ δεν μπορείς συνέχεια να με ανάβεις. Λογικό είναι. Και είμαι 1000% σίγουρος πως αν το κάνω συνέχεια θα μου πεις κάποια στιγμή πως δεν είσαι άχρηστη και πως μπορείς να ανοίξεις μια πόρτα χωρίς την ευγενική βοήθεια μου.

Ξύνει την μύτη του μπροστά μου
Σχόλιο συντάκτριας
Εμφανέστατα, η κακιά του αυτή συνήθεια είναι σημάδια πως δεν τα πάει καλά με την υγιεινή και δεν έχει μεγαλώσει σε πολιτισμένο περιβάλλον. Η λογική του είναι πως ό,τι και να κάνει δεν τον ενδιαφέρει αν θα έχει επίδραση στους γύρω του. Ταυτόχρονα είναι σημάδι υπέρμετρου εγωισμού απέναντί σου. Σήμερα ξύνει τη μύτη του μπροστά σου, αύριο θα την πέσει σε μια άλλη χωρίς να τον νοιάζει αν είσαι μπροστά.

Αφού σήμερα ξύνω την μύτη μου αύριο θα γαμάω την κολλητή σου. Γιατί απλά μύτη = μύξα = κολλητή φίλη = γαμήσι.

Τρώει τα νύχια του
Σχόλιο συντάκτριας
Η συμπεριφορά αυτή κρύβει ανασφάλεια, εκνευρισμό, μεγάλο στρες και ανικανότητα να εκφραστεί όπως θα ήθελε. Δεν είναι θέμα υγιεινής αλλά περισσότερο έχει να κάνει με ψυχολογικούς παράγοντες που μπορούν να επηρεάσουν και την πορεία της σχέσης σας.

Ενώ εσύ ποτέ. Η πορεία της σχέσης έχει να κάνει με το φάγωμα των νυχιών. Είναι μια πολύ ώριμη παρατήρηση.

Βρίζει και βλαστημά.
Σχόλιο συντάκτριας
Οι άντρες που χρησιμοποιούν την τακτική αυτή, δεν καταλαβαίνουν τη δύναμη που έχουν τα λόγια. Οι λέξεις του μπορούν να σε πληγώσουν και να σε προσβάλλουν, αλλά για εκείνον είναι απλά λέξεις που βγήκαν πάνω στο θυμό του. Αν ο καλός σου βρίζει όταν είναι μαζί με φίλους και βλέπουν ποδοσφαιρικό αγώνα, μπορείς και να μην δώσεις μεγαλύτερη σημασία. Αν γενικά στη γλώσσα του είναι προσβλητικός ειδικά απέναντί σου, δεν θα αργήσει η στιγμή που θα έρθουν και οι σωματικές επιθέσεις.

Αυτό μας έλειπε να δώσεις και σημασία που βρίζω όταν βλέπω τον μαλάκα τον επόπτη να σηκώνει την σημαία πως ο Κατσουράνης είναι οφσάιντ ενώ τον καλύπτουν 4 παίκτες. Τώρα εντάξει αν σε βρίσω και σε βλαστημήσω εσένα προσωπικά έχεις δίκιο. Δεν σημαίνει όμως πως θα σε σκοτώσω στο ξύλο την επόμενη φορά. Τα σιγανά ποτάμια να φοβάσαι.

Τρώει ατσούμπαλα το φαγητό του
Σχόλιο συντάκτριας
Όσο περισσότερο θόρυβο κάνει την ώρα που τρώει, τόσο περισσότερο θέλει να σε κάνει να τον προσέξεις. Δεν τον ενδιαφέρει ότι θα τον κοιτάξεις επειδή θα έχεις ενοχληθεί. Το μόνο που θέλει είναι να σου κεντρίσει την προσοχή.

Αυτό είναι ότι πιο ηλίθιο και ρατσιστικό έχω ακούσει ποτέ στην ζωή μου. Δεν μπορώ ούτε καν να το σχολιάσω περαιτέρω.

Πηγή άρθρου. Για να μην λέτε ότι σας λέω μαλακίες.

11 σχόλια:

  1. Νομίζω ότι η συντάκτρια έχει πολύ καιρό να πάρει καμιά πίπα της προκοπής. Αυτό ήταν προσβλητική βρισιά. Την οποία ξεστόμισα μόλις βγήκα από την τουαλέτα αφήνοντας το καπάκι πάνω, ενώ προηγουμένως άφησα στο νεροχύτη (του γραφείου) την κούπα μου ΑΠΛΥΤΗ. Και μάντεψε φίλε Perinio: ΟΛΑ αυτά τα έγραψα με το αριστερό χέρι, ενώ με το δεξί σκάλιζα σχολαστικά τη μύτη μου.
    ΥΓ: Το απόγευμα λέω να επισκευθώ το τάφο της μάνας μου για καμιά συμβουλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έγγραψες Thor !!! Ελιωσα στα γέλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περίνιο ρισπέκτ. Να σου δώσω όμως μια συμβουλή: μην σχολεισαι πολύ με αυτές τις μαλακίες. Στο τέλος φρικάρεις με αυτά που διαβάζεις. Το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν γκόμενες που τα εφαρμόζουν. Άστα να πάνε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. XAXAXA ωραίος ρε Peri. Που το βρήκες αυτό το διαμάντι; Πραγματικά δεν ξέρω τι να σχολιάσω. Η ποσότητα βλακείας που υπάρχει στο κείμενο της συντάκτριας είναι, απείρως δυσανάλογη με το μέγεθος του κειμένου. Πως κατάφερε η άτιμη να χωρέσει τόσα κόμπλεξ, ξύλο και άτσαλα γαμίσια που έχει φάει, μέσα σε λίγες γραμμες; Μπράβο της! Perinio στειλε της link με το post σου σε παρακαλώ.
    ΠΟΥ ΣΑΙ ΜΑΛΑΚΩ; ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΟ POST ΕΧΩ ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ. ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΞΑΝΑΡΘΕΙ ΝΑ ΚΛΑΣΕΙΣ, ΑΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΤΟΝΩΘΕΙ Η ΒΡΩΜΑ ΜΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΡΟΠΟ,ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΕΧΕΙ ΖΑΛΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάνθαρε ειλικρινά δεν ασχολούμαι αλλά το συγκεκριμένο θέμα για μια και μοναδική φορά στην ζωή μου (μπορεί να υπάρξει ακόμα μια) με έβγαλε εκτός εαυτού και θέλησα να το σχολιάσω.

    Alza την κομπλεξική αυτήν την βρήκα και στο facebook. Δεν ξέρω και εγώ πως συγκρατούμαι και δεν της το έχω στείλει ακόμα. Μάλλον είμαι ρομαντικός και ελπίζω να το ανακαλύψει μόνη της κάποια στιγμή και θα είναι διπλή η χαρά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. γαμησε! (ουπς νομιζω εβρισα).

    Κατι τετοια διαβαζω και σκεφτομαι:
    α) γιατι ρε γαμωτο ανηκω στο ανθρωπινο ειδος;
    β) μηπως και γω γραφω αναλογες μαλακιες;
    γ) μηπως ειμαι και εγω ενας ανδρας σε λαθος σωμα; γιατι εχω σχεδον ολες αυτες τις κακιες συνηθειες.

    SHIT, γαμηθηκε η αυτοπεποιθηση μου και για σημερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τραγικό το λάθος σου να βρίσεις στο σοβαρό μπλοκ μου. Σε συγχωρώ επειδή είμαι καλός άνθρωπος. :Ρ

    Λογικό είναι όλοι μας κάποια στιγμή να γκρινιάξουμε για κάτι παράλογο. Αλλά η ουσία είναι να υπάρχει αυτογνωσία στην μαλακία. Αν νιώθεις άντρας σε σώμα γυναίκας καλό είναι αυτό και αν θες κάνουμε και παρέα. :Ρ

    Μην γαμάς την αυτοπεποίθηση σου. Θεωρείτε κακούργημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ καλό! Μάθημα δύο - μακριά από κακογαμημένες συντάκτριες!!! (το μάθημα ένα, ήταν αυτό με τις βρωμιάρες, καλά κατάλαβες!).

    Υ.Γ. - Όχι Κάνθαρε, το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν άντρες που ασχολούνται με τις γκόμενες που κάθονται και τα διαβάζουν!! (υπάρχουν σαφώς και πιο σοβαρά αναγνώσματα και πιο σοβαρές γκόμενες)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε μου, χωρίς πλάκα, το κείμενό σου είναι από τα καλύτερα και μέσα από το χιούμορ σου κρύβονται πολλές αλήθειες. Πόσο μα πόσο βλαμμένη μπορεί να είναι μια γκόμενα ώστε να κάθεται να διαβάζει τις πίπες κάθε ανοργασμικής ανειδίκευτης μαλάκως που το παίζει ειδήμων σε ένα περιοδικό που το πιο σοβαρό του θέμα είναι "Τι χρώμα σερβιέτα θα φορεθεί τον Αύγουστο"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιο γ@μωπεριοδικο ειναι αυτο που λεει αυτες τις π@π@ριες?!?!?! ελεος ρε συ Περι...δεν ειμαστε ολες ετσι!! στ ορκιζομαι!!! καταρχην αυτη εδω σας εβγαλες αχρηστους...κατι που δεν ισχυει!!!ελεος ξανα...σου χω πει να μν διαβαζεις μ@λ@κιες...

    με αγαπη η φιλη σου η ελενη..αχαχαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν είναι περιοδικό elenalda μου. Είναι από το ίντερνετ...Δεν μπορούσα να το αφήσω ασχολίαστο πάντως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις