Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Facebook - Like - Don't Like


Οποιαδήποτε ομοιότητα με καταστάσεις ή πρόσωπα είναι τυχαία (Πλάκα κάνουμε.)

Μου αρέσουν.
  1. Οι ακομπλεξάριστοι που αυτοσαρκάζονται σε φωτογραφίες στα σχόλια στα ποστ και γενικότερα δεν τρέχει μια. Τρέλα με κορδέλα και άντε πι άστους. Διασκέδαση είναι το facebook να γράφουμε μακακίες να περνάει η ώρα. Δεν είναι ιερά εξέταση.
  2. Το Texas HoldEm Poker.
  3. To YoVille και το Pet Society. Ντρέπομαι που το γράφω αλλά μου αρέσουν. Φτυστέ με. Κανείς δεν είναι τέλειος
  4. Το Farkle. Άντε βρες τι είναι αυτό σε προκαλώ.
  5. Τα έξυπνα και πρωτότυπα μηνύματα στο status bar.
  6. Μπορεί να έχεις 300 φίλους και τους 150 από αυτούς να τους πετυχαίνεις καθημερινά στον πραγματικό κόσμο και να μην αλλάζετε ούτε καλημέρα. Δεν ξέρω γιατί αλλά αυτό μου αρέσει πολύ. Ψυχανώμαλος....
  7. Το ότι μπορεί να βρείς έναν φίλο - φίλη που έχεις χάσει πολλά χρόνια. (Θεός φυλάξει όχι να είναι νεκρός και να στον αναστήσει το facebook.)
  8. Τα ψώνια. Μεγάλη πλάκα.
  9. Η έμπνευση ορισμένων με επίκαιρα τραγούδια και βίντεο.
  10. Οι ομάδες που πραγματικά είναι τόσο αξιόλογες και επιμορφωτικές μου δίνουν την εντύπωση πως και να θέλω να συμμετάσχω δεν έχω την δυνατότητα καθώς δεν διαθέτω την απαραίτητη γνώση,

Δεν μου αρέσουν
  1. Φιλάκια, αγκαλίτσες, μπουσουλίτσες, καφεδάκια, ποτάκια, νεραϊδάκια αγγελάκια. Δεν ξέρω καν πως δουλεύουν οι εφαρμογές. Προσπάθησα αλλά δεν....
  2. Όσοι και όσες κρύβονται από το chat. Αν σε θέλω κάτι θα σε πάρω τηλέφωνο ή θα σε πετύχω έξω. Αν είσαι από το Las Vegas να μιλήσουμε από το chat. Και στο κάτω κάτω της γραφής αν θες κοινωνική δικτύωση μέσω facebook δείξε ανοχή σε μαλάκες πέφτουλες ή αγάμητες πατσόλες ή ρε φιλαράκι μην τους κάνεις accept ή διέγραψε τους....Εφόσον ποστάρεις διάφορα και δεν φαίνεσαι στο chat σίγουρα είσαι μέσα οπότε κρύβεσαι για να αποφύγεις κάποιους και ένας από αυτούς ίσως να είμαι και εγώ. Άρα μου την σπας.
  3. Οι ανούσιες ομάδες κομπλεξισμού, όπως : "Μπορείς απόψε να βγεις με όλες τις τσούλες της γης" ή "Άφησες εμένα για μια πόρνη/μαλάκα" ή Είχες κάτι και το έχασες και θα το πληρώσεις ακριβά γιατί όταν θα με ξαναζητήσεις τότε θα είναι πια αργά".....γράψτε ένα βιβλίο πα ιδία να τα κονομήσετε κιόλας.
  4. Το photoshop ή αλλιώς ρετουσάρισμα στις φωτογραφίες. Είναι εις βάρος σου στάνταρ. Θα το καταλάβεις όταν πετύχεις κάποιον για πρώτη φορά από κοντά και όταν σε αντικρίσει θα στραβώσει λες και έχει καταπιεί ένα μπουκάλι vat33 μονορούφι. Παίζει να νομίζει ότι τον κοροϊδεύεις και ότι δεν είσαι εσύ αυτός/η που έβλεπε στις φωτογραφίες. "Έλα τώρα πες την αλήθεια είσαι η μάνα της Kikitsas 24 ε ;"
  5. Οι υπερβολικά καχύποπτοι. Εντάξει ρε όρνιο έκανα like στην φωτογραφία σου επειδή μου άρεσε δεν σημαίνει κιόλας ότι θέλω να κάνω καλωδιακό σεξ μαζί σου. Άμα έχεις βγάλει φωτογραφία το κωλομέρι σου με το καινούργιο τατουάζ που κόλλησες τι περιμένεις ; Είμαι σίγουρος πως και στο σπίτι σου αν έβαζες σε κοινή θέα την ίδια φωτογραφία ο πρώτος που θα το σχολίαζε θα ήταν ο πατέρας σου. Σημαίνει κάτι αυτό. Αν ναι κάνε τεστ πατρότητας η dna.
  6. Οι μοντελοπόζες. Αν το έχεις καλώς. Να κάνεις και καριέρα. Αν ή κυτταρίτιδα όμως φτάνει λίγο πιο κάτω από το αστράγαλο και η κοιλιά κρύβει το πουλί σου άστο καλύτερα. Επίσης βγάλε τα γυαλιά ηλίου που φοράς στην τουαλέτα του μπάνιου σου με φόντο την χέστρα. Τυλίξου με κωλόχαρτο. Κολλάει στην περίσταση.
  7. Βγαίνουμε διασκεδάζουμε, πίνουμε, χορεύουμε φωτογραφιζόμαστε για να μπορούμε να το αποδείξουμε κιόλας ότι είμαστε δραστήριοι. Μην μας πούνε και ψεύτες. Αν το έντερο δουλεύει καλά πρέπει να το αποδείξουμε και αυτό. Έτσι είναι. Τα πάντα στην φόρα.
  8. Τα ψώνια (Δες και Μου αρέσει Νο8)
  9. Τα greekglish. Γράφετε ελληνικά παιδιά. Όλα τα άλλα τα έχουμε χάσει. Μόνο η γλώσσα μας έμεινε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις