Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2010

Sexting είναι η λύση στην κρίση

Και επειδή τα νεύρα μου είναι αρκετά ταραγμένα σήμερα, από ότι βλέπω οι κύριοι τις Τρόικας πάνε να μας ξεκωλιάσουν όλους μα όλους τους εργαζόμενους . Οι μόνες λύσεις που βλέπουν είναι οι περικοπές στους μισθούς και οι γαμοσυμβάσεις . Σκατά στα μούτρα σας παλιομαλάκες κλέφτες πρωτόγονοι . Είναι απλό και εύκολο ρε ζώα. "Γαμήστε τις τράπεζες που έχουν χρήμα" αλλά σιγά μην το πράξετε κοτόπουλα. Δεν γίνετε δηλαδή η μεσαία τάξη να πληρώνει τις κλεψιές των πολιτικών τις ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ. Δεν ξέρω αν τα πράγματα είναι τόσο απλά αλλά και να είναι δεν θα μας αφήσουν να το καταλάβουμε.

Και ενώ εμείς οι Έλληνες έχουμε τα δικά μας, και εγώ τα νεύρα μου, οι ηλίθιες συνεχίζουν να ζουν και προσπαθούν να έχουν ισχυρή δημόσια γνώμη για τις εχθροπραξίες μεταξύ Βόρειας και Νότια Κορέας . Η μήπως Βόρειας και Νότιας Κίνας; Ή μήπως μεταξύ των 2 Κινών . Απολαύστε ηλίθια Αλίθια Μακάντο. Ναι αυτό είναι το μικρό όνομα της Μις Υφήλιος .

Αφιερωμένο στον φίλο μου Ra Tout που του έχω ιδιαίτερη αδυναμία. Σου εύχομαι πραγματικά κάποτε να αποκτήσεις αυτό που ψάχνεις.

Μαλακιστείτε αν έχετε χρόνο εδώ .
Εντάξει τώρα αν αυτό τον κάνει να νιώθει καλύτερα μπράβο στο παλικάρι .
Οι Αμερικάνοι συνεχίζουν να είναι μαλάκες και να φέρονται άσχημα και ηλίθια σε κορίτσια που θα μπορούσαν να κάνουν ένα σωρό άλλα πράγματα....

Δηλαδή το "Θέλω να σε γαμήσω" ή "Θέλω να με γαμήσεις" πλέον δεν είναι αισχρό πέσιμο είναι απλά Sexting !!!! Ουαου...Θα το δοκιμάσω απόψε....
Ενώ η Τζούλια που εξαφανίστηκε δυστυχώς από τα καθημερινά δελτία μας δείχνει το βρακί της......Αλήθεια τι έπαθε αυτή αφού αυτό είναι προηγούμενο στάδιο, πλέον έχουμε δει περισσότερα...Και εδώ κολλάει το ανέκδοτο (γιαυτό έβαλα την φώτο με το εσώρουχο για να μην είμαι εκτός θέματος) Γιατί η Τζούλια βάζει στο μνι της σαμπάνια Ντομ Περινιόν ;
Γιατί οι άλλες είναι του κώλου.....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις