Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Πανικός για τα Καρτούν

Πολύς λόγος έγινε στο facebook για τις αλλαγές που έκαναν οι χρήστες τις φωτογραφίες του προφίλ τους με αυτές διάφορων καρτούν. Βγήκαν διάφοροι και λέγανε περί "προβάτων" και πως όλα είναι στημένα για να μας απαγάγουν οι εξωγήινοι και να γίνουμε όργανα εκμετάλλευσης και αρχίδια. Βγήκαν και άλλοι και λέγανε πως το κάνουμε για τα παιδάκια που είναι παγκόσμια ημέρα κτλ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ. Πολύς σκατάς λόγος για το τίποτα. Μην και τόσο σοβαρά όλα όσα συμβαίνουν στο facebook. Χαλαρώστε και λίγο. Μια φωτογραφία στο προφίλ αλλάξαμε και βάλαμε μια άλλη με καρτούν. Τι στο πούτσο να συνέβη δηλαδή; Και να κονόμησαν μερικοί μαλάκες τι να λέει. Εδώ κονομάνε και μόνο που κλάνουμε αυτοί. Τώρα να βοηθήσαμε παιδάκια πάλι δεν νομίζω πως είναι εφικτό. Αν θέλετε να βοηθήσετε παιδάκια τραβάτε στην Αφρική να υιοθετήσετε κανένα. Χαλαρώστε μάγκες και τσίφτισες. Το facebook είναι για να περνάμε την ώρα και να διασκεδάζουμε άλλες φορές κάνοντας μαλακίες και άλλες φορές κάνοντας κάτι σχετικά εποικοδομητικό Δηλώνω πως δεν νιώθω διαφορετικός από την στιγμή που έβαλα τον Χαλκ στην φωτογραφία του προφίλ μου. Δεν νιώθω πως με εκμεταλλεύτηκε κανένας και δεν το έκανα για κανέναν άλλο λόγο πάρα του ότι το γούσταρα και μου άρεσε σαν ιδέα. Βασικά ζήλεψα από τους υπόλοιπους και είπα να το κάνω και εγώ. Και αυτό συμβαίνει σε καθημερινή βάση και σε όλους μας να βλέπουμε κάτι και να το κάνουμε και εμείς. Από τα παπούτσια που φοράμε μέχρι και το σπίτι που θα χτίσουμε για να βάλουμε από κάτω την κεφάλα μας. Γιατί τα πάντα σε αυτήν την χώρα για να μην πω σε αυτόν τον κόσμο που γίνονται να είναι ένα παγκόσμιο σύστημα εξολόθρευσης της ανθρώπινης πρωτοβουλίας ή νοημοσύνης ή τι σκατά δεν ξέρω και εγώ ένα λύκειο έχω βγάλει και είμαι και ανορθόγραφος. Το πρόβλημα είναι μάλλον πως δημιουργούμε πρόβλημα εκεί που δεν υπάρχει ουσιαστικό πρόβλημα απλά μια επιλογή. Αυτά περί αυτού.

1 σχόλιο:

  1. εμενα προσωπικα μ αρεσε πολυ μονο κ με τα χρωματα που γεμισε στη σελιδα μου..!
    κ αρπαξα την ευκαρια κ κανονισα με φιλη να δουμε καρτουν σε dvd...θελω να καταληξω πως μου εκανε απιστευτα καλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοφιλείς αναρτήσεις