Κυριακή 12 Δεκεμβρίου 2010

Ναι ρε μαλάκες ακούω Χατζηγιάννη

Ε ναι λοιπόν, ακούω Χατζηγιάννη. Αν καώ στην κόλαση για την μουσική μου προτίμηση ας το κρίνουν οι άγγελοι μουσικολόγοι . Προφανώς δεν ξέρω τι μου γίνεται και είμαι 8-15 χρονών κρυφοαδερφή με τάσεις αυτοκτονίας αν κρίνω από τα λεγόμενα των ειδικών της μουσικής που γυροφέρνουν στο ίντερνετ και όχι μόνο. Οι συγκεκριμένοι κριτές τι κάνουν λοιπόν ;
Απλά πιστεύουν πως η μουσική που ακούνε είναι ότι πιο γαμάτο υπάρχει με βάση δικές τους αξιόπιστες πηγές και οι υπόλοιποι ότι και να ακούνε πρέπει να τους πάρει ο Χάρος και να τους τοποθετήσει σε καζάνια με βραστά σκατά. Το ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό κόσμου ακούει τέτοιου είδους μουσική είναι ασήμαντο. Απλά ότι δεν φτάνει η αλεπού το κάνει "εμπορικό". Το ότι 5/10 άτομα αρέσει ο Χατζηγιάννης στα άλλα 2/10 οτιδήποτε ξένο στο 1/10 η Θώδη και στα υπόλοιπα 2/10 η δική τους μουσική επιλογή αυτομάτως η μειοψηφία θεωρείται πως έχει και γούστο. Οι υπόλοιποι είναι μαλάκες και άσχετοι. Πόσο εύκολο είναι να βάζεις "κακές" ταμπέλες στους ανθρώπους με βάση πάντα τις μουσικές τους επιλογές. Τόσο εύκολο που θα το κάνω τώρα :

Μέταλ : Πρεζάκια, βρομιάριδες, χοντρές αγάμητες, ανεγκέφαλοι
Ξένο Ροκ : Ξερόλες, κωλόγεροι, πουρόγριες, λεσβίες, κωλομπαράδες
Ελληνικό Ροκ : Τεμπέληδες, ανέραστοι, αιώνιοι φοιτητές, παρθένες (ετών 25)
Νέα Ελληνικά Λαϊκά : Σκατίβλαχοι, καργιόλες, αμόρφωτοι, μπαρόβιες
Παλιά Ελληνικά Λαϊκά : Χασικλίδες, κατεστραμμένοι, φτωχοί, κομμουνιστές
Ποπ : Πούστηδες - Gay, φλώροι, θύματα βιασμού, παιδεραστές, αλκοολικοί
Dance : Ψώνια, κοκαϊνομανείς, πόρνες (ημί πολυτελείας), ανισόρροποι, ναζιστές
Ραπ : Νεόπλουτοι, αράπηδες, κωλόπαιδα, νταβατζήδες, πόρνες (πολυτελείας)
Κλασική μουσική : Νεκροί, απατεώνες, ψυχασθενείς, κοπροφάγοι (δες Μπετόβεν)

Βλέπετε πόσο εύκολο είναι. Έβαλα ορισμένες κατηγορίες μουσικής και δίπλα ότι χειρότερο που ερχόταν στο μυαλό με βάση αυτά που ΝΟΜΙΖΩ πως αντιστοιχούν. Και μην μου πείτε πως δεν ισχύουν τα αναγραφόμενα ;
Όχι δεν ισχύει ; Και πως γίνεται αυτό ; Αφού όντως υπάρχουν μεταλάδες που είναι βρομιάρηδες και ροκάδες που είναι κωλόγεροι ; Που κάνω λάθος ;

Δεν λέω πως ο Χατζηγιάννης είναι το πρότυπο της μουσικής αγωγής. Η μουσική για εμένα προσωπικά είναι ένα ερέθισμα που σου διεγείρει τις αισθήσεις. Σου σηκώνει την τρίχα και σε βυθίζει σε αναμνήσεις. Αν εγώ βυθίζομαι στις δικές μου αναμνήσεις με τον Χατζηγιάννη ή τους Depeche Mode είναι δικό μου πρόβλημα. Αυτό δεν σημαίνει πως αυτομάτως μπαίνω σε μια κατηγορία "Παιδάκια - κοριτσάκια- φλωράκια κτλ. Αν όντως μπαίνω σε αυτήν την κατηγορία τότε και όλοι οι υπόλοιποι ανήκουν στις παραπάνω κατηγορίες με το δικό μου σκεπτικό όσο μη αξιόπιστο και αν είναι.

Και αν γίνω περισσότερο κάφρος θα γράψω :

- 8/10 που ακούνε ξένη μουσική πραγματικά δεν έχουν ΙΔΕΑ τι λένε οι στίχοι, και όταν δεν υπάρχουν στίχοι δεν έχουν ΙΔΕΑ τι όργανο ακούνε, και όταν δεν υπάρχει και όργανο δεν έχουν ΙΔΕΑ τι σκατά ακούνε.
- Αν ο στίχος " Ναι, πες μου σε όλα ναι όμορφα μάτια μπλε και θα ναι η βραδιά κομπλέ" είναι για τον πούτσο, (που είναι) τότε ποιος δεν μου δίνει το δικαίωμα να πω πως και το " Θα ρθει την ώρα που σπαράσσεται το φως μου κι εκλιπαρώ φανατικά λίγη γαλήνη " είναι ασυναρτησίες ενός πρεζάκια.
Ιεροσυλία ; Τσούζει λίγο ;
- 9/10 που το παίζουν Αντιχατζηγιαννικοί στην φουλ καψούρα με την γκόμενα - γκόμενο ακούνε στα κρυφά τραγούδια του Μιχαλάκη και κλαίνε με μαύρο δάκρυ.
- 6/10 ροκάδες - μεταλάδες όταν βρεθούν σε συναυλία με το ίνδαλμα τους κουνάνε σαν επιληπτικά το κεφάλι τους πάνω - κάτω πάνω - κάτω χωρίς να ξέρουν τον λόγο (ειδικά όταν είναι και ντοπαρισμένοι).
- 5/10 ροκάδες έχουν κάνει χρήση ναρκωτικών.
- 5/10 μεταλάδες δεν ξέρουν καν τι είδος μέταλ ακούνε.
- 3/10 ακούνε ότι ακούνε από αντίδραση για άσχετους λόγους μόνο και μόνο να είναι διαφέρουν από την μάζα.
- 5/10 γκόμενες ακούνε ότι ακούνε επειδή το ακούει ο γκόμενος τους.
10/10 κάπου στο σπίτι ή στο αυτοκίνητο έχουν ένα cd του Χατζηγιάννη (τυχαία πάντα).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις